Celem każdego współczesnego przedsiębiorcy jest budowanie obecności marki online. Nic więc dziwnego, że popularność różnorodnych środków marketingowych nieustannie rośnie. Marketing mix 7P stale jednak stanowi podstawę wielu strategii sprzedażowych. W skład tego modelu wchodzą elementy, takie jak produkt, cena, dystrybucja, promocja, ludzie, procesy oraz świadectwa materialne. Opracowanie planu marketingowego uwzględniającego wszystkie te czynniki okazać się może kluczem do sukcesu niejednej marki. Aby jednak osiągnąć najlepsze wyniki, w procesie pozycjonowania sklepów internetowych warto skorzystać z Shoper. Sprawdź, czym jest ta platforma i dlaczego warto ją wykorzystać!
Czym jest Shoper?
Platforma Shoper to gotowe do użycia oprogramowanie dla sklepu internetowego. Obsługuje cały proces zakupowy: od przyjęcia zamówienia, przez wysyłkę, po rozliczenie transakcji. Wraz z oprogramowaniem dostarczane są narzędzia do promocji sklepu oraz opcje dostosowywania i zabezpieczenia danych. Zarządzanie sklepem nie wymaga znajomości kodu HTML.
Shoper został założony w 2005 roku i jest dostępny jako usługa typu SaaS. Oferuje ponad 250 funkcji do zarządzania sklepem internetowym, w tym panel administracyjny w technologii RWD dopasowujący się do ekranu komputera, tableta czy smartfona, a także katalog gotowych szablonów graficznych. Shoper posiada wewnętrzny system płatności elektronicznych (obejmujący przelewy bankowe, karty oraz płatności BLIK czy Google Pay), jest zintegrowany z serwisami Allegro, Facebook, Ceneo, systemami płatności internetowych (m.in. PayPal, DotPay i PayU) oraz firmami kurierskimi (InPost, Poczta Polska).
Dlaczego warto pozycjonować sklep na platformie Shoper?
Niestety atrakcyjne cenowo oferty i inne promocje nie zawsze wystarczą, aby przyciągnąć potencjalnych klientów do swojego sklepu internetowego. Pozycjonowanie Shoper jest ważne, ponieważ pomaga zdobyć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania oraz stanowi ważny element marketing mix 7P, czyli promocję.
Jest to niezwykle skuteczny sposób na promocję oferty w internecie. Musisz wiedzieć, że niewielu użytkowników korzysta z drugich stron wyników wyszukiwania. Większość osób nie zwraca nawet uwagi na więcej niż pierwszy link. Gdyby Twoja strona była widoczna na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, łatwiej byłoby pozyskiwać nowych klientów, którzy zechcą skorzystać z Twoich produktów. A to pozwoliłoby generować konwersję oraz zyski ze sprzedaży.
Postaw na pozycjonowanie Shoper w ramach marketing mix 7P!
Wiesz już, dlaczego warto pozycjonować swój sklep internetowy. Działania w ramach marketing mix 7P to ponadto świetny sposób na osiąganie doskonałych wyników sprzedażowych i pozyskiwanie nowych klientów. Połączenie obu tych strategii okazać się więc może drogą do sukcesu każdej marki, dlatego warto podjąć się tego wyzwania!