Jeśli niedawno przeprowadziłeś się do nowego miasta, znalazłeś nową pracę lub zaczynasz nowe stanowisko w swojej firmie, możesz czuć się przytłoczony i zastanawiać się, jak możesz poznać ludzi. Jeśli jesteś typem osoby, która nie lubi podchodzić do kogoś innego, zwłaszcza w pracy, to możesz spróbować skorzystać z tych wskazówek, które pomogą Ci znaleźć przyjaciół.
Zacznij od podstaw. Przedstaw się swoim współpracownikom i zapytaj ich o ich pochodzenie. Pomoże Ci to poczuć się bardziej komfortowo wokół współpracowników i da Ci coś do rozmowy przed pierwszą wspólną przerwą na lunch.
Wyjdź na lunch. Po około miesiącu wspólnej pracy zaproponuj, aby każdy raz w tygodniu wychodził na wspólny lunch. Jest to świetny sposób na lepsze poznanie kogoś, jeśli czujesz się z nim bardziej komfortowo poza biurem.
Umów się na drinki po pracy. Zorganizuj drinki po pracy jednego wieczoru, gdzie wszyscy mają szansę porozmawiać i poznać się nawzajem poza środowiskiem biurowym. Jest to łatwy sposób na nawiązanie znajomości w pracy!
Więcej porad znajdziesz na stronie adverther.pl/